پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:05 - 1395/04/02

خواستگاری از دختر تازه‌مسلمان در حرم امام رضا(ع)/عکس

میلاد امام حسن مجتبی (ع) در «شهر عزیز» شبکه پنج سیما با یک اتفاق زیبا همراه بود. دختر کاستاریکایی که روز گذشته به ایران آمده بود با تشرف به اسلام، به عقد پسر جوانی درآمد.

کارگرآنلاین: دختر کاستاریکایی که در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) وارد ایران شده بود، در روز میلاد این امام کریم با حضور در حرم امام رضا (ع) و در برنامه «شهر عزیز» به دین اسلام مشرف شد.



وی با بیان شیوه مسلمان شدنش گفت: «من در کره جنوبی زندگی می‌کنم و در آنجا با جوانی ایرانی آشنا شدم که با وی در مورد مسائل دینی بحث می کردم و من به عنوان یک مسیحی سعی می‌کردم او را قانع کنم ولی او مرا با اسلام آشنا کرد و من با مطالعه پذیرفتم که اسلام دین کامل است.»



پس از مراسم تشرف اسلام، همان پسر که موجب اسلام آوردن دختر کاستاریکایی شده بود، در برنامه حضور پیدا کرد و مراسم عقد دختر و پسر جوان در برنامه و با حضور خانواده هایشان برگزار شد و این دو زندگی مشترک شان را در حرم امام مهربانی ها آغاز کردند.



در ادامه برنامه خدام قسمت های مختلف حرم امام رضا (ع) با حضور در برنامه، ضمن ادای احترام به امام حسن (ع) و شعرخوانی ، کیک تولد امام مجتبی (ع) را در برنامه بریدند و بین خدام امام رضا (ع) تقسیم نمودند.


 
ویژه برنامه رمضانی «شهر عزیز»، هر روز ساعت 19:10 با اجرای سید کاظم احمدزاده از شبکه پنج سیما به روی آنتن می رود.



باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین